5.0
gebaseerd op 259 reviews

Ik ben erg tevreden over mijn behandelingen en het resultaat. Mijn huid ziet er elke behandeling weer beter en mooier uit. Ik ben dus erg blij met het resultaat en de expertise.

Valerie - meer dan een jaar geleden

Hele fijne sfeer en warm.

Iseline - meer dan een jaar geleden

2 keer microneedling behandeling gehad met ha poeder. Top resultaat! Mijn huid voelt steviger, ziet er egaler uit en straalt. De behandeling was professioneel en effectief. Zeker een aanrader!

Monique - meer dan een jaar geleden

Ik heb dermaplanning behandeling gehad. Geweldige ervaring! Mijn huid voelt zacht, glad en straalt. De behandeling was snel, comfortabel en perfect uitgevoerd. Absoluut een aanrader!

Nathalie - meer dan een jaar geleden

Onlangs heb ik mijn hele gezicht laten epileren met touw, en ik ben ontzettend blij met het resultaat! De behandeling was professioneel en uiterst nauwkeurig. De techniek met touw is bijzonder effectief om zelfs de fijnste haartjes te verwijderen, en het geeft een prachtig glad en egaal resultaat.

Julia - meer dan een jaar geleden

always a pleasure!

Robyn - bijna 2 jaar geleden

I had a really great experience. Nice ambience, relaxing and my skin looked great after.

Seldzhan - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met mijn sessie . Zerrin is heel aardig en professioneel en zij heeft onmiddellijk begrepen mijn huid en de beste behandeling. Ik ben heel blij met de resultaten

Marianna - ongeveer 2 jaar geleden

Ik had een erg fijne behandeling.
Er wordt zeker de tijd voor je genomen en het eind resultaat is super!

jeroen - meer dan 2 jaar geleden

Super ontspannend en ik voelde me echt helemaal opgeladen nadien.

Zoë - meer dan 2 jaar geleden