Ik ben erg tevreden over mijn behandelingen en het resultaat. Mijn huid ziet er elke behandeling weer beter en mooier uit. Ik ben dus erg blij met het resultaat en de expertise.
Hele fijne sfeer en warm.
2 keer microneedling behandeling gehad met ha poeder. Top resultaat! Mijn huid voelt steviger, ziet er egaler uit en straalt. De behandeling was professioneel en effectief. Zeker een aanrader!
Ik heb dermaplanning behandeling gehad. Geweldige ervaring! Mijn huid voelt zacht, glad en straalt. De behandeling was snel, comfortabel en perfect uitgevoerd. Absoluut een aanrader!
Onlangs heb ik mijn hele gezicht laten epileren met touw, en ik ben ontzettend blij met het resultaat! De behandeling was professioneel en uiterst nauwkeurig. De techniek met touw is bijzonder effectief om zelfs de fijnste haartjes te verwijderen, en het geeft een prachtig glad en egaal resultaat.
always a pleasure!
I had a really great experience. Nice ambience, relaxing and my skin looked great after.
Heel blij met mijn sessie . Zerrin is heel aardig en professioneel en zij heeft onmiddellijk begrepen mijn huid en de beste behandeling. Ik ben heel blij met de resultaten
Ik had een erg fijne behandeling.
Er wordt zeker de tijd voor je genomen en het eind resultaat is super!
Super ontspannend en ik voelde me echt helemaal opgeladen nadien.